Public relations – budování značky firmy

PR se oproti klasické reklamě soustředí na dlouhodobé cíle, jako je image firmy, budování povědomí o značce, vztah s potenciálním klientem a komunikace s cílovými skupinami. Public relations znamená budování vztahu s veřejností. Angažovat se v oblasti public relations znamenalo po dlouhá léta udržovat vztahy s novináři. V dnešní době je třeba tento pojem chápat jako přímý vztah se zákazníky. Klasická reklama skomírá a public relations se stávají jedním z hlavních nástrojů pro budování značky.

V této oblasti nabízíme:

• komunikaci s vašimi zákazníky zprostředkovanou médii – jde o nejstarší podobu PR (být v kontaktu s novináři),
• komunikaci s obchodními partnery (protože se vyplatí působit na vaše obchodní partnery důvěryhodně),
• příprava událostí, jejich naplánování, organizace a medializace (tiskové konference, firemní akce, promo akce apod.),
• vytváření image značky, strategie jejího rozvoje, realizace mediálních plánů a zpětná vazba,
• návrh a případná úprava stávajících webových stránek (zefektivnění),
• naplnění obsahové části webových stránek (pravidelná aktualizace),
• optimalizace stránek – tzv. SEO, klíčování slov apod.,
• PR články,
• fotografické služby,
• aj.

Pro sjednání individuální konzultační schůzky využijte náš kontaktní formulář.